Teamnieuws

Hees is maatje te groot voor Loosdrecht op natte en winderige zaterdagmiddag

11 december 17:00  Na een mooie kampioenswedstrijd van Loosdrecht O23 waarin zij promotie naar de 3e divisie veilig stelden stond de topper in 3C op het programma: SV Loosdrecht (nummer 3) ontving de koploper VV Hees op sportpark Hallinckveld. Het zou een wedstrijd worden die na 21 minuten al gespeeld was. meer »

249x gelezen

Loosdrecht 1 knokt zich naar 3 punten en voegt zich bij de top!

3 december 18:30  Na de onnodige nederlaag van vorige week was Loosdrecht vastberaden om deze week een beter resultaat neer te zetten en de aansluiting te blijven houden met de top. meer »

286x gelezen

Loosdrecht en Olympia delen de punten in een wedstrijd met twee gezichten

19 november 17:15  Heel lang leek het er niet op dat er wat te halen was voor Loosdrecht op bezoek bij Olympia, maar zij buigen knap een 3-0 achterstand om en spelen gelijk tegen deze titelkandidaat uit Hilversum. Eindstand 3-3. meer »

305x gelezen

Loosdrecht redt punt op eigen veld en blijft ongeslagen in de competitie

12 november 17:00  Loosdrecht is nog altijd ongeslagen in de competitie door gelijk te spelen tegen ASC Nieuwland. De Loosdrechtse formatie begon nog goed aan de wedstrijd, maar vergat na het eerste kwartier te voetballen. in de slotfase wist Loosdrecht met 10 man toch nog de gelijkmaker te maken, 2-2. meer »

236x gelezen

Loosdrecht laat de kans liggen op koppositie door gelijk te spelen tegen TOV

29 oktober 16:15  In een matige wedstrijd wist SV Loosdrecht niet te overtuigen en kwam het niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen TOV. Het hoogtepunt van de middag was de derde helft waar de spelers van Loosdrecht en TOV samen met de toeschouwers duidelijk genoten van het optreden van Ronald van der Lee. meer »

385x gelezen

Loosdrecht toont wederom veerkracht en blijft ongeslagen in de competitie.

15 oktober 19:30  De mannen van SV Loosdrecht tonen na een achterstand opnieuw veerkracht en lopen in de tweede helft over tegenstander Seastum heen; eindstand 1-3. meer »

573x gelezen

SV Loosdrecht verslaat Amsvorde door wervelende tweede helft en doet goede zaken op de ranglijst.

8 oktober 20:45  Om 14:20 uur kwamen de mannen van SV Loosdrecht en Amsvorde het veld op nadat het 2e elftal een marathon wedstrijd van 2 uur en 20 minuten winnend wist af te sluiten.meer »

310x gelezen

Sv Loosdrecht maakt indruk met goede tactiek tegen naïeve titelkandidaat Jonathan

1 oktober 15:45  Op voorhand wist de plaatselijke SV dat het een moeilijke middag zou worden tegen titelkandidaat Jonathan, maar met een goed strijdplan en veel wilskracht wisten zij overtuigend te winnen, 0-3. Tekenend voor deze wedstrijd: Op een afstandsschot op de lat na wist de thuisploeg niets te creëren. meer »