Door deze website te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies op de website.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

S.V. Loosdrecht Clubcard

Sinds kort hebben wij een nieuw kassa systeem in de kantine. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaringen met het nieuwe systeem zijn positief. Met de introductie van het nieuwe kassa systeem introduceren wij ook de S.V. Loosdrecht Clubcard. Met deze kaart kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar.

De S.V. Loosdrecht Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bestedingen op de club.

Afrekenen aan de bar kan op twee manieren:

  1. Met de Clubcard (met voldoende saldo)
  2. Met contanten


Het ‘opladen’ van de Clubcard kan:

  1. In de kantine met contanten (elk bedrag) 
  2. Thuis met iDEAL (minimaal € 10,--): je hebt op 3 januari 2014 een aparte mail ontvangen met je inlognaam en wachtwoord



Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Clubcard:

Hoe werkt betalen met de Clubcard?
Voor de administratieve afhandeling heeft S.V. Loosdrecht een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.

De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij S.V. Loosdrecht aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een contant geld betaling of een betaling met een andere Clubcard.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?
Voor je met de S.V. Loosdrecht Clubcard kan betalen, dien je de Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je contant geld en wordt het bedrag direct op je Clubcard gezet. Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.lecredit.nl of naar www.svloosdrecht.nl/665/opladen-clubcard) en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal € 10,-- en maximaal € 200,--  zijn.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij S.V. Loosdrecht worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubcard@svloosdrecht.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het klantendisplay aan de klantkant getoond.
Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen.
Het saldo wordt dan getoond. Een andere mogelijkheid is inloggen op www.lecredit.nl of op www.svloosdrecht.nl/665/opladen-clubcard. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL. Bovendien is het mogelijk om:

  1. Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
  2. Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen aan de bar kopen).

Als je een of beide opties wilt activeren, graag een mail met wens en de betreffende pasnummers naar: clubcard@svloosdrecht.nl

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: clubcard@svloosdrecht.nl

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.lecredit.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar clubcard@svloosdrecht.nl.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.lecredit.nl kan je onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar clubcard@svloosdrecht.nl

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij clubcard@svloosdrecht.nl. Een nieuwe pas kost € 5,--. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?
Ja dat kan d.m.v. een verzoek per email naar clubcard@svloosdrecht.nl. De aanvraag zal vervolgens door S.V. Loosdrecht worden beoordeeld.

Hoe zit het met S.V. Loosdrecht Clubcard voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de S.V. Loosdrecht Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een S.V. Loosdrecht Clubcard voor teams?
Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!