Club van 100

Ongeveer 35 jaar geleden is de Club van 100 van start gegaan met betaling van 100 gulden per seizoen, inmiddels is dit aangepast naar 50 euro. Van dit bedrag gaat 1/3 naar de club, 1/3 wordt besteed aan een activiteit of feestavond voor de leden van de club van 100 en 1/3 wordt besteed aan een, door de leden geaccordeerd, goed doel (ten behoeve van de jeugd van SV Loosdrecht). Ideeën worden aangedragen door leden van onze vereniging en zijn van harte welkom. Mailt u deze alstublieft naar [email protected] Ook lid worden van deze enthousiaste Club van 100? Vul hieronder het aanmeldformulier in. U bent meer dan welkom.

Met ingang van het seizoen 2015-2016 is de contributie-inning worden uitbesteed aan ClubCollect, een organisatie die ruime ervaring heeft met het innen van contributies bij sportverenigingen. ClubCollect zal via SMS en e-mail contact opnemen met u. De betaalverzoeken worden verstuurd via SMS en e-mail. Daarvoor is het belangrijk dat uw e-mailgegevens en uw mobiele nummer altijd actueel zijn in onze ledenadministratie.

* = verplicht