Algemene Gedragsregels

Vooruitlopend op de publicatie van het Toekomstplan SV Loosdrecht 2015-2020 heeft het Bestuur  de Algemene Gedragsregels SV Loosdrecht vastgesteld.

Deze gedragsregels zijn tot stand gekomen met medewerking van een groot aantal betrokkenen. Zij hebben allen het document akkoord bevonden en ondertekend.

Iedere club heeft jaarlijks wel eens te maken met een aantal incidenten die niet in de lijn liggen met het beoogde spelplezier. Zo ook SV Loosdrecht.

Om die reden achtte het Bestuur het noodzakelijk om Algemene Gedragsregels extra uit te vergroten, waarvan akte.

Vanaf heden is een bijkomende voorwaarde van lidmaatschap van SV Loosdrecht dat u ook akkoord bent met deze Algemene Gedragsregels.

Vervolgens zal de club binnen afzienbare tijd ook nog aan een aantal vrijwilligers een VOG vragen (Verklaring Omtrent het Gedrag).

Dit is noodzakelijk omdat zij met minderjarigen werken. Het klinkt wellicht wat afschrikwekkend, maar is in feite slechts een formaliteit! Lees hier alles over de VOG.

Indien alle leden hiervan notie nemen, dan zullen wij met zijn allen bijzonder plezierige jaren bij onze mooie club tegemoet kunnen zien!

Voor het volledige document Algemene Gedragsregels SV Loosdrecht, klik hier.

Namens het Bestuur en betrokkenen van SV Loosdrecht

John Beerendonk,