ALV

De Algemene Ledenvergadering is het hoogste besluitvormend orgaan van de vereniging. Alle leden van de vereniging vormen onderdeel van de Algemene Ledenvergadering en beschikken in die hoedanigheid over stemrecht.

Algemene Ledenvergaderingen vinden in principe in juni en december van elk jaar plaats, uitzonderlijke situaties daargelaten.

De bevoegdheden van de Algemene Ledenvergadering zijn statutair vastgelegd. De Algemene ledenvergadering benoemt o.a. het bestuur en stelt jaarlijks de contributie vast.