Voetbalzaken

ALGEMEEN

Het jeugdbestuur ontfermt zich over de gehele jeugdafdeling van SV Loosdrecht en houdt zich bezig met alle zaken die het jeugdvoetbal raken.

Het jeugdbestuur heeft als belangrijkste taak de jeugdleden het plezier in het voetbal te laten beleven en daarnaast sturing te geven aan het beleid van de club met betrekking tot de jeugd. Dit probeert het bestuur te doen door invulling te geven aan de twee fundamenten onder het beleid van SV Loosdrecht, te weten:

Plezier & Ontwikkeling
Ieder (jeugd)lid van SV Loosdrecht heeft het recht zich te ontwikkelen op zijn of haar niveau. Hiermee proberen we optimaal spelplezier na te streven. Naast het plezier in het voetbalspelletje willen we met het sociaal netwerk van de club het algemene plezier van de (jeugd)leden vergroten.

Prestatie
Het voetbaltechnisch beleid is gericht op het verbeteren van de prestatie van het individu, het team en de vereniging.

LEDEN

Het jeugdbestuur bestaat uit de volgende leden:

Jur Koetze voorzitter 06-52521989 email
Christiaan Saalmink manager voetbalzaken algemeen 06-51058777 email