Loosdrecht laat de kans liggen op koppositie door gelijk te spelen tegen TOV

29 oktober 2023 16:15

In een matige wedstrijd wist SV Loosdrecht niet te overtuigen en kwam het niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen TOV. Het hoogtepunt van de middag was de derde helft waar de spelers van Loosdrecht en TOV samen met de toeschouwers duidelijk genoten van het optreden van Ronald van der Lee.

SVL_TOV.JPG

Foto Piet van Bemmelen. Voor de gehele reportage, klik hier.

De bezoekers uit Baarn waren vanaf het eerste fluitsignaal fel en daar had de Loosdrechtse formatie duidelijk moeite mee. In de eerste helft was het TOV die het betere van het spel had, maar tot echte kansen kwam het niet. Het was een helft die van beide kanten slordig en onnauwkeurig was.

De tweede helft was het Loosdrecht dat sterker uit de kleedkamer kwam. Na 3 minuten was het Charley Vrakking die over links doorbrak en de bal goed voorgaf. Spits Nickay Schenk kon de bal goed op de borst aannemen, maar vergat een hoek uit te zoeken. De keeper van TOV kon de inzet pareren. Tegen de verhoudingen in kwam TOV op een 0-1 voorsprong. Een snelle uitbraak over rechts werd beheerst afgerond nadat de linksback van Loosdrecht vakkundig naar de grond gewerkt was. Net als vaker in de eerdere wedstrijden dit jaar liet Loosdrecht het er niet bij zitten en wist het vrij snel de gelijkmaker te maken. Het was topscorer Glenn Hemmers die attent reageerde op een bal die in de 16 meter van TOV bleef hangen, 1-1.

Na de gelijkmaker was het Loosdrecht die duidelijk op zoek ging naar de winnende treffer. Het werd een aantal keer dreigend, maar het leidde niet tot een treffer. Daarmee eindigde deze wedstrijd in 1-1.

TOV heeft zijn naam als koning van de gelijke spelen waargemaakt en voor de Loosdrechters overheerst voornamelijk de teleurstelling na het onnodige puntverlies.