Teamnieuws

Een selectie van de selectie

25 juni 14:45  Een aantal van jullie hebben ongetwijfeld al wat namen meegekregen via de social media pagina’s, maar de selectie van SV Loosdrecht wordt in het seizoen 2023/2024 uitgebreid met maar liefst 21 nieuwe spelers. meer »

1181x gelezen

Voorbereidingsprogramma selectie SV Loosdrecht (UPDATE nr 2)

21 juni 15:15  Het voorbereidingsprogramma van de selectie van SV Loosdrecht is bekend. Het programma is opgedeeld in twee blokken. meer »

1107x gelezen

Loosdrecht 2 zoekt vlagger met ambitie!

1 september 13:15  Je kan het je bijna niet voorstellen maar het 2e elftal van Loosdrecht is nog hard op zoek naar een vlagger. De voorbereiding is in volle gang en de groep begint zich te weer vormen tot een mooie mix van jeugdig talent en ervaren voetbalrotten, die mee gaan strijden voor een plekje in de top van de reserve 1e klasse. Lijkt het je wat om daarvan deel uit te maken, meld je dan bij Midas Luijer (0623385146) of Michael van Brummelen (0648204552). meer »

334x gelezen

Odysseus blijkt gemakkelijke prooi voor Loosdrecht 2

9 februari 12:00  Loosdrecht 2 heeft na de winterstop nog geen punt laten liggen en afgelopen zaterdag werd ook laagvlieger Odysseus ‘91 met een klinkende 5-2 verslagen. Onze weerman Charley Vrakking, tegenwoordig goed voor een uitgebreide voorspelling voor de wedstrijd, was bij elke goal betrokken en blonk uit aan Loosdrechtse zijde met twee goal en 3 assists. Achterin speelde Pim Schakel en uitermate goede wedstrijd als debuterend voorstopper. meer »