Voorbereidingsprogramma selectie SV Loosdrecht (UPDATE nr 2)

21 juni 2023 15:15

Het voorbereidingsprogramma van de selectie van SV Loosdrecht is bekend. Het programma is opgedeeld in twee blokken.

Blok 1 loopt van 20 juni t/m 13 juli. In deze periode wordt getraind en twee wedstrijden gespeeld. De eerste wedstrijd was op 20 juni tegen De Meer. Op zaterdag 8 juli speelt het 1e elftal nog een wedstrijd bij en tegen DOSC. Donderdag 13 juli is de laatste training en dan treedt de zomerstop in. De spelers hebben dan ruim drie weken rust voordat de nieuwe staf onder leiding van Anthony Servinus begint met blok 2.

Op dinsdag 8 augustus start het tweede blok van de voorbereiding. In augustus worden meerdere trainingen en wedstrijden afgewerkt. In september volgen de eerste wedstrijden voor het 'echie' met de eerste drie zaterdagen het bekertoernooi. Op 23 september zal blijken hoe Loosdrecht de voorbereiding heeft verteerd want dan start de eerste competitiewedstrijd in de Derde Klasse.

Klik hier voor het volledige voorbereidingsprogramma.

UPDATE: op dinsdag 27 juni is er een oefenwedstrijd DTA Fortius O23 - SV Loosdrecht 1