Een selectie van de selectie

25 juni 2023 14:45

Een aantal van jullie hebben ongetwijfeld al wat namen meegekregen via de social media pagina’s, maar de selectie van SV Loosdrecht wordt in het seizoen 2023/2024 uitgebreid met maar liefst 21 nieuwe spelers.

Banner.jpg

Is dat niet beetje veel vraag je je waarschijnlijk af. Normaliter wel, maar dit jaar hebben we maar liefst vijf selectieteams. Dan valt het eigenlijk reuze mee. Nieuw is dit aankomende seizoen namelijk dat de selectie bestaat uit SVL 1, 2, 3, de Onder 23 en de JO18. Een enorme vijver om uit te vissen en zodoende ons de komende jaren te voorzien van een stabiel eerste elftal. Dit geeft ons tevens de mogelijkheid om de ontwikkeling van de jeugd binnen onze club te stimuleren.

Al deze 21 spelers voorstellen is een onmogelijke taak, dus hebben we de hoofdtrainer Anthony Servinus gevraagd om in het verlengde van het bekende 4x4 format willekeurig een viertal aan te wijzen. Lees hieronder wat hun antwoorden zijn op de vier vragen. We stellen graag de volgende nieuwkomers voor:

Glenn_Hemmers.jpg

GLENN HEMMERS

Afkomstig van: SDO

1. Wat is de reden dat je bij SV Loosdrecht komt spelen?

Het werd voor mij tijd om over te stappen naar het zaterdagvoetbal. Na een gesprek had ik direct een enorme klik met Anthony en kwam ik er achter dat het een hele leuke groep is. Ik ben ervan overtuigd dat we bovenin gaan meedraaien. En mijn mogelijkheid hier om als trainer mee te mogen draaien bij het selectieteam de JO23 was een enorme stimulans.

1. Welke positie in het veld heeft jouw voorkeur en welke vooral niet?

Mijn ultieme plek is de 10 (aanvallende middenvelder) en waar je me vooral niet wilt zien is links- of rechtsback.

1. Muziek is wel eens een dingetje in de kleedkamer of tijdens de warming up; op welke muziek ga jij goed?

Urban Style en Broederliefde. Het opkomstnummer van SVL is ook geweldig en als we winnen gaan we los met Nederlandstalige muziek.

1. Wat moet de keuken extra voor jou gaan inkopen voor een snack na de wedstrijd?

Patatje satésaus

Stijn_vd_Pavert.jpg

STIJN VAN DER PAVERT

Afkomstig van: VICTORIA

1. Wat is de reden dat je bij SV Loosdrecht komt spelen?

Eigenlijk wilde ik terug naar de basis, vooral met mijn vrienden en de gezelligheid. Ook ben ik er van overtuigd dat ik in het seniorenvoetbal meer kansen krijg om in het 1e te komen. Eigenlijk is het mijn club.

1. Welke positie in het veld heeft jouw voorkeur en welke vooral niet?

Mijn beste plek is linksbuiten of het middenveld. Waar je me niet wil zien? Centrale verdediger!

Hiphop en Nederlandstalige rapmuziek.

Tosti’s.

Senna_Kroesen.jpg

SENNA KROESEN

Afkomstig van: ALTIUS

1. Wat is de reden dat je bij SV Loosdrecht komt spelen?

Voor mij werd het tijd voor nieuwe uitdagingen. Er spelen veel van mijn vrienden hier dus de stap was logisch.

1. Welke positie in het veld heeft jouw voorkeur en welke vooral niet?

Rechtsbuiten en je wil mij ook niet centraal achterin zien. Onlangs nog geprobeerd en dat was geen succes.

Hiphop maar ook oude crooners zoals Frank Sinatra en Tom Jones. Ook ga ik goed op Simply Red hahaha.

Broodje Frikandel

Bryan_Jansen.jpg

BRYAN JANSEN

Afkomstig van: VICTORIA

1. Wat is de reden dat je bij SV Loosdrecht komt spelen? (we kunnen er niet omheen: ook na de geweldige promotie van Victoria naar de eerste klasse?

Omdat ik afgestudeerd ben heb ik andere prioriteiten gekregen en ik wilde graag een heel nieuwe uitdaging. Ik ben een beetje om me heen gaan kijken naar de clubs in de regio en dan springt SV Loosdrecht er qua sfeer en gezelligheid eruit. De derby’s heb ik bij en tegen Loosdrecht altijd met zoveel plezier gespeeld. Dus deze stap was een logische voor mij.

1. Welke positie in het veld heeft jouw voorkeur en welke vooral niet?

Naar ik heb begrepen is iedereen daar blij mee, maar ik ben een uitgesproken linksback. Waar ik nooit wil staan is in de spits, dat gaat niet goed.

Techno of house. En uiteraard bij winst uit mijn plaat op de Nederlandstalige muziek. Er komt wel eens een zanger bij SVL, helemaal top!

Bier is genoeg hoewel ik ook wel gek ben op bitterballen.

Tot zover het eerste voorstelrondje. Uiteraard zullen we in het nieuwe seizoen een hoop spelers aan de tand gaan voelen in de reguliere 4x4 rubriek. De voorbereiding is in volle gang (zie het schema elders op de site) en we zien iedereen graag langs de lijn in het nieuwe seizoen.