Loosdrecht 2 zoekt vlagger met ambitie!

1 september 2020 13:15

Je kan het je bijna niet voorstellen maar het 2e elftal van Loosdrecht is nog hard op zoek naar een vlagger. De voorbereiding is in volle gang en de groep begint zich te weer vormen tot een mooie mix van jeugdig talent en ervaren voetbalrotten, die mee gaan strijden voor een plekje in de top van de reserve 1e klasse. Lijkt het je wat om daarvan deel uit te maken, meld je dan bij Midas Luijer (0623385146) of Michael van Brummelen (0648204552).

Wat wij bieden:

• Wekelijks hoogstaand tiki taka voetbal
  • Uitzonderlijk talent uit de loosdrechtse voetbalschool
  • Veel voetbal op helft tegenstander (dus weinig loopwerk voor vlagger)
  • Edwin klok die standaard elke wedstrijd iemand onder de zoden loopt
  • Menig kannetje bier na de wedstrijd
  • Unieke kans om strijd om promotie van dichtbij mee te maken

Wat wij vragen:

• Vlagger

Het liefst zoeken we natuurlijk een vaste vlagger maar mocht je denken, ik wil wel maar kan niet altijd, dan horen we dat ook graag. We hebben meer mensen die ons af en toe kunnen bijstaan, dus desnoods werken we met meerdere talenten.

Sportieve groet,

Selectie en staf Loosdrecht 2