E1 verliest onnodig

Argon E2

... (corner)
Nick Raven (intikker)
Jim Dubelaar (vrije trap)

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse 23

3 maart 2012 8:45

Clubscheids

Zonder vakantiegangers Maverick en Sem en met een grieperige Tom stonden we in de eerste helft als team te vaak te slapen. De eerste 10 minuten waren van onze kant dramatisch en daar maakte Argon optimaal gebruik van. We kwamen dan ook terecht met 2-0 achter. Daarna speelden we nog niet best, maar kregen we wel dikke kansen. We kwamen wel een keer of vijf alleen voor de Argon-keeper, maar wisten het net niet te vinden. Bij een corner van Argon hadden we alleen oog voor de bal en niet voor de twee Argonauten die bij de tweede paal volledig ongedekt de 3-0 konden binnen koppen. Knap afgemaakt, maar zwak verdedigd.

Na rust kwamen we wel flitsend uit de startblokken; Pim haalde op links de achterlijn en uit zijn voorzet kon Nick de 3-1 binnentikken. Daarna zetten we goed druk en kwam Argon er niet meer aan te pas. De 3-2 van Jim viel uit een mooie vrije trap en Argon leek de weg helemaal kwijt en wist zich alleen nog door ruw spel te onderscheiden. Een niet gegeven strafschop na duidelijk hands en een paar gemiste mogelijkheden later, werden we toch nog een keer door een tegenaanval verrast. Maar zelfs bij 4-2 achter gaven we nog niet op. Het werd vlak voor tijd nog 4-3 na een mooie solo van Pim. Jammer genoeg was er geen tijd meer voor de gelijkmaker, dus stonden we weer met lege handen. Dit keer was het wel extra zuur, omdat het gevoel overheerste dat deze nederlaag echt onnodig was. We zullen de volgende wedstrijd vanaf het begin bij de les moeten zijn en hopen dat we als team weer in vorm komen.