Indeling jeugdteams '22-'23

Beste jeugdleden en ouders,

Na een mooi seizoen die wij gelukkig zonder onderbreking hebben kunnen afmaken, hebben wij ook weer de teamindelingen voor volgend seizoen gemaakt.

Bij het maken van de teamindelingen hanteren we de volgende uitgangspunten:

• Elke speler wordt zo veel als mogelijk ingedeeld in de leeftijdscategorie die overeenkomstig is met de leeftijd van de speler bij aanvang van het voetbalseizoen.
  • Indien er bij aanvang van het voetbalseizoen sprake is van een tekort/overtal in een leeftijdscategorie, kan/kunnen, al dan niet in overleg, spelers ingedeeld worden in een lagere/hogere leeftijdscategorie.
  • Wanneer mutaties in het ledenbestand hierom vragen, kunnen leden in een volgend, nieuw seizoen weer worden terug geplaatst in de leeftijdscategorie die overeenkomstig is met de leeftijd van de speler bij aanvang van het seizoen.
  • Uitzonderingen (bijvoorbeeld spelers die emotioneel, fysiek of talent-technisch ver boven/onder de eigen leeftijdscategorie uitsteken) worden nauwlettend gevolgd. Per seizoen wordt bekeken wat het beste is voor betreffende speler.

Voor sommige teams zitten we nog wat krap in de bezetting en zijn we nog op zoek naar versterking. We hopen dat jullie ons daarbij kunnen/willen helpen door eens om je heen te vragen bij vriendjes/vriendinnetjes of zij het leuk vinden om bij SV Loosdrecht te komen voetballen.

Mocht dit niet lukken dan zullen wij mogelijk sommige teams toch nog moeten wijzigen.

Ook zijn we voor sommige teams nog op zoek naar begeleiding (trainer/leider). Als er mensen zijn die dit leuk vinden om te doen, kunnen zij zich aanmelden. Als vereniging zijn we immers afhankelijk van vrijwilligers.

Graag willen wij jullie ook op de hoogte brengen van de volgende wijziging die vanaf volgend seizoen doorgevoerd gaat worden.

Bij SV Loosdrecht staat plezier in voetballen altijd voorop, maar dat wil niet zeggen dat wij de ontwikkeling van de kinderen niet belangrijk vinden. Ook wij willen dat de kinderen ieder jaar weer een beetje beter worden, dit moet echter niet ten koste gaan van het plezier. Daarom gaan wij vanaf volgend seizoen met hoofdtrainers werken.

De hoofdtrainers voor volgend seizoen zijn:

• Simon Arp (JO16-JO19)
  • Ronan Marijt (JO13-JO15)
  • Piotr Kreuning (JO10-JO12)
  • vacant (Giganten-JO9)
  • Jacco Marijt/Esmee de Waal (Meiden)
  • Udo Minne/Duncan Blank (Keepers)

Wat gaan de hoofdtrainers allemaal doen:

• Het opstellen van een ontwikkelplan voor elke leeftijdscategorie
  • Het aanleveren van trainingsstof
  • Het assisteren van de trainers op het veld tijdens de trainingen
  • Alle vragen omtrent trainingen en trainingsmaterialen