SV Loosdrecht komt op eigen veld niet verder dan een gelijkspel tegen SV Eemnes

24 maart 2024 16:30

Na de nederlaag van vorige week in Baarn hadden de mannen van Loosdrecht wat recht te zetten. Op eigen veld mochten zij aantreden tegen de formatie van SV Eemnes. Het eindresultaat was met 3-3 teleurstellend, maar een terechte afspiegeling van het veldspel.

Loosdrecht_-_Eemnes2.JPG
Foto Piet van Bemmelen. Voor de gehele reportage: klik hier

In de 11e minuut kwam Loosdrecht op voorsprong. Na een goede voorzet van Christiaan Verbree was het Glenn Hemmers die met wat hulp van de verdediging van SV Eemnes de bal doeltreffend kon verlengen. In de 20e minuut was het SV Eemnes die terecht langszij kwam, 1-1. Dit was tevens de ruststand.

Eemnes kwam goed uit de kleedkamer en in 47e minuut resulteerde dit in een 1-2 tussenstand. In de 58e minuut was het opnieuw Glenn Hemmers die het net wist te vinden. Laurens Tallart Fabré bood de aanvoerder van SV Loosdrecht een niet te missen kans, 2-2. Twee minuten later was het alweer raak voor SV Loosdrecht. Dit keer was het Pim Schakel die opnieuw een goede voorzet van rechts beheerst binnen kon koppen, 3-2. Eemnes ging na de derde tegentreffer nadrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker. In de 72 waren zij al erg dichtbij de gelijkmaker, maar Christiaan Verbree kon een poging van Eemnes van de doellijn glijden. Twee minuten later was het wel raak toen de spits van de gasten vrije doorgang vond en beheerst de bal over de keeper stiftte, 3-3. Deze mooie goal was direct het slotakkoord waardoor deze, voor de neutrale toeschouwer, mooie wedstrijd tot een einde kwam. Een teleurstellend resultaat voor SV Loosdrecht, maar een terechte afspiegeling van de machtsverhoudingen.