Loosdrecht geeft binnen 15 minuten wedstrijd uit handen

11 februari 2024 16:15

Loosdrecht begon nog goed aan de wedstrijd en kwam na 3 minuten op 1-0. Op aangeven van Glenn Hemmers kon Nick Doppenberg de bal doeltreffend verlengen. In de volgende 15 minuten moest Loosdrecht 4 tegentreffers slikken. Door slordig voetbal en slecht verdedigen kregen de gasten vrij baan. Met 1-4 zochten beide ploegen de kleedkamers op.

Foto Piet van Bemmelen. Voor de gehele reportage: klik hier.
In de tweede helft deed Loosdrecht snel iets terug en kwam het via Pim Schakel op 2-4. Uit een goede aanval was het Charley Vrakking die met kopgoal de 3-4 op het scorebord leek te zetten, maar helaas voor Loosdrecht was de bal niet helemaal over de lijn. Vervolgens resten er 20 minuten met de één na de andere kans, maar verder dan de 2-4 komt Loosdrecht niet. Door een totale offday blijft Loosdrecht met lege handen achter en verliest het voorlopig de aansluiting met de top. Over twee weken wacht nummer 2 Jonathan.