Hees is maatje te groot voor Loosdrecht op natte en winderige zaterdagmiddag

11 december 2023 17:00

Na een mooie kampioenswedstrijd van Loosdrecht O23 waarin zij promotie naar de 3e divisie veilig stelden stond de topper in 3C op het programma: SV Loosdrecht (nummer 3) ontving de koploper VV Hees op sportpark Hallinckveld. Het zou een wedstrijd worden die na 21 minuten al gespeeld was.

SVl_Hees2.JPG
Foto Piet van Bemmelen. Voor de gehele reportage: klik hier

De eerste helft was Hees heer en meester op het hoofdveld, de ruststand was met 0-3 dan ook niet geflatteerd.

De tweede helft verscheen een ander Loosdrecht aan de aftrap. De toeschouwers zagen een opportunistisch spelend Loosdrecht en een Hees dat op haar beurt moeite had met de weersomstandigheden. Ondanks een paar kansen, waarvan er een op de lat belandde en er een in het doel ging maar afgekeurd werd, kwam de overwinning voor de gasten uit Soest nooit in gevaar.

Met Hees ontvingen de Loosdrechters duidelijk titelkandidaat nummer 1 en de terechte "Herbstmeister".

Nu de winterstop ingegaan, maar daarna gaan we weer vol er tegenaan. Want opgeven dat doen we natuurlijk niet!!

Applaus voor onze talenten van de O23.