Activiteitenoverzicht december en januari

7 december 2023 18:30

Maak je klaar voor een spetterende tijd bij SV Loosdrecht, want de feestmaanden staan bol van leuke activiteiten!

Op vrijdag 8 december leidt Harry de Bruin weer de gezellige bingo. Vanaf 19.00 uur inloop en start van de bingo om 20.00 uur. De organisatie heeft een mooie hoofdprijs in petto. Voor slechts 7,50 euro per kaart speel je acht rondes mee en voor 5 euro extra speel je mee met drie superrondes.

Een dag later, 9 december, treedt weer een zanger op na de wedstrijd van het eerste elftal. Om 16.30 uur begint Harm aan zijn muzikale repertoire. Op 9 december hebben we ook twee kampioenswedstrijden op ons eigen sportpark dus het kan dubbel feest worden.

Op de avond van dinsdag 19 december worden de vrijwilligers in het zonnetje gezet. Tijdens deze bijeenkomst worden heerlijke winterse gerechten geserveerd, samen met een verfrissend drankje en een ontspannende activiteit. Op deze manier wordt de onuitputtelijke inzet van de vrijwilligers om van de vereniging een plezierige en succesvolle omgeving te creëren, op passende wijze gewaardeerd.

Heb je genoeg van het stilzitten tijdens de kerstdagen en van het luisteren naar kerstliedjes? Kom dan op 27 en 28 december lekker actief bezig zijn in sporthal Eikenrode. Op 27 december kunnen de leeftijdsgroepen JO7 t/m JO12 een potje voetballen in de sporthal. Op 28 december is het de beurt aan de gigantjes, de meisjes O9 t/m O13 en de JO13-14. De specifieke tijden zijn te vinden in een apart bericht op de website.oliebol.jpg

Het befaamde oliebollentoernooi wordt op donderdag 28 december georganiseerd. Alle senioren, dames en heren, en de O18 kunnen zich uitleven. De teams worden gemengd en dat belooft vaak voor de nodige spanning en plezier.

De nieuwjaarsreceptie wijkt deze keer af van de gebruikelijke zaterdag en vindt plaats op een donderdagavond. Markeer daarom donderdag 4 januari in je agenda. Daarnaast ondergaat de invulling van de voetbalclinic een verandering. In plaats van de herenselectie, zullen op zaterdag 6 januari de vrouwen uit Loosdrecht de clinic verzorgen. Deze clinic is bedoeld voor jeugdspelers in de leeftijdscategorie tot en met O13 jaar.