E1 weet weer wat verliezen is

Tom Erdmann (schot)

21 januari 2012 9:30

Ricardo

Vandaag speelden we een oefenwedstrijd tegen Altius. Het was een leuk gelijk opgaande wedstrijd. Uiteindelijk ging Altius met de zege aan de haal omdat ze ons op de counter meerdere keren konden verrassen. Normaal gesproken licht onze kracht in de counter, dus je kunt zeggen dat we met eigen wapens zijn bestreden. Wij hadden grote moeite om de tegenstander goed onder druk te zetten. We misten Nick, onze doelpuntenmachine voorin. Toch wisten we door hard werken en soms ook mooie aanvallen nog 4x te scoren. De mooiste was de tweede van Jim; van achteruit passte Gio de bal op rechts naar Tom , die Pim de diepte instuurde. Pim ging goed op snelheid door en had een strakke voorzet op Jim, die in de volle loop beheerst binnentikte. Een goal "uit het boekje"!

Helaas voor ons was Altius vandaag bijzonder scherp op de counter en waren wij wat slaperig in de omschakeling (te laat naar bed??).  Altius wist er uiteindelijk eentje meer te maken dan wij en dus weten we na een lange ongeslagen reeks nu ook weer wat verliezen is.
Over twee weken kunnen we in de competitie proberen om revanche te nemen, dan staat nl. alweer Altius uit op het programma. Volgende week beginnen we de voorjaarscompetitie thuis tegen CSW E1. "The Voice" is (gelukkig) afgelopen dus vanaf volgende week kan iedereen op vrijdagavond weer op tijd naar bed om zaterdaochtend weer topfit aan de aftrap staan!