Podiumjacht op het groene gras bij SV Loosdrecht

15 mei 11:45  Het Pinksterweekend bij SV Loosdrecht staat bol van voetbalplezier! Eindelijk krijgt onze wedstrijdsecretaris de kans om op zaterdag uit te slapen, want de aftrap van de eerste van zeven thuiswedstrijden is pas om 10.00 uur. meer »

105x gelezen

Hees - Sv Loosdrecht

12 mei 15:00  In een spannende wedstrijd tussen Hees en SV Loosdrecht stonden beide teams onder druk om te presteren. Hees moest winnen om in het spoor van Jonathan te blijven en hun hoop op het kampioenschap levend te houden, terwijl Loosdrecht streed om in de race te blijven voor promotie.meer »

161x gelezen

Update Selectie 2024-2025

9 mei 14:00  Ondanks dat we nog druk aan het voetballen zijn en een aantal selectieteams niet meer voor de prijzen spelen kan het eerste elftal nog steeds spelen voor een eventuele nacompetitieplek. meer »

135x gelezen

Vacature Hoofdtrainer B-selectie (2e elftal) SV Loosdrecht

9 mei 13:15  SV Loosdrecht is een voetbalvereniging met een sterke eigen identiteit. Met een aantal leden dat ruim boven de 700 ligt weet de vereniging zich meer dan 50 jaar na de oprichting zich uitstekend staande te houden. meer »

129x gelezen

Loosdrecht laat belangrijke punten liggen in strijd voor promotie

5 mei 19:30  Loosdrecht laat niet voor de eerste keer dit seizoen punten liggen tegen een laagvlieger. Tegen Wasmeer kwam het niet verder dan 2-2. Door overwinningen van Olympia en Jonathan op andere velden is kans op promotie flink geslonken. meer »

148x gelezen

Rubriek 4 x 4 editie 19

3 mei 12:00  Hier alweer de één na laatste editie van de rubriek 4 x 4. Willekeurige SVL-ers kregen allemaal dezelfde vragen. Hieronder editie 19 van 4 x 4.meer »

184x gelezen

NIEUW HOOFD JEUGDOPLEIDING BIJ SV LOOSDRECHT: STEYN AKKERMAN

29 april 11:30  Met gepaste trots stellen wij de nieuwe man voor die vanaf het volgende seizoen de functie Hoofd Jeugdopleiding zal gaan bekleden.meer »

413x gelezen

SV Loosdrecht heeft geen kind aan machteloos DOSC

21 april 18:15  Loosdrecht had wat recht te zetten na de nederlaag eerder dit seizoen in eigen huis tegen DOSC. Vanaf minuut 1 werd echter duidelijk dat het vandaag geen wedstrijd zou worden, eindstand 0-8.meer »

260x gelezen

Mooie middag voor Sv Loosdrecht: winst op koploper Olympia en rentree aanvoerder Klok

14 april 12:30  Onder toeziend oog van het massaal uitgelopen (& fantastische) publiek doet SV Loosdrecht zijn naam als reuzendoder eer aan. 3-1 winst op koploper Olympia.meer »

211x gelezen

Loosdrecht toont opnieuw veerkracht en houdt punt over aan confrontatie met titelkandidaat ASC Nieuwland

7 april 15:15  Op voorhand was het duidelijk dat Loosdrecht geen makkelijke wedstrijd zou hebben in Amersfoort. Op bezoek bij titelkandidaat en winnaar van de tweede periode ASC Nieuwland werd het 2-2. meer »

155x gelezen

Ga naar archief