Activiteiten formulieren

Het is altijd mogelijk om activiteiten te organiseren buiten de reguliere voetbalcompetitie en het standaard trainingsschema om.

Om ervoor te zorgen dat deze activiteiten goed gepland worden en om alle betrokkenen juist te kunnen informeren, dienen deze activiteiten aangevraagd te worden middels een hiervoor bestemd formulier.

Nadat de aanvraag beoordeeld is, ontvangt de aanvrager een terugkoppeling. Het streven is om dit binnen 48 uur na ontvangst van de aanvraag te hebben gedaan.

Activiteiten waarvoor het noodzakelijk is dat er een aanvraagformulier ingediend wordt, zijn onder andere:

- spelen van oefenwedstrijden
- spelen van inhaalwedstrijden op doordeweekse dagen
- trainingen op andere momenten dan in het trainingsschema opgenomen staat
- gebruik maken van de beachvolleybalvelden
- gebruik maken van de kantine of het sponsorhome om te vergaderen
- een sportdag
- een teamactiviteit

Ook voor het melden van defecten en reparaties dient een formulier te worden ingevuld.