SV Loosdrecht Clubcard

Wat is de SV Loosdrecht Clubcard?

De SV Loosdrecht Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij SV Loosdrecht aan de bar afrekenen. Je hebt dus geen contant geld meer nodig bij SV Loosdrecht, hetgeen wel zo veilig en gemakkelijk is.
Betalen met je Clubcard levert je bovendien het nodige voordeel op, want je krijgt maar liefst 10% bonus op alle (horeca) bestedingen bij SV Loosdrecht. De SV Loosdrecht Clubcard is dan ook hèt uitgelezen betaalmiddel bij SV Loosdrecht. Betalen met contant geld blijft overigens ook mogelijk, maar dan zonder de korting.

Starten met de SV Loosdrecht Clubcard?

Voor je met de SV Loosdrecht Clubcard kan betalen, dien je de SV Loosdrecht Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Dit kun je thuis eenvoudig zelf doen via de website van SV Loosdrecht. Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Je bepaalt ook zelf welk saldo je op jouw kaart wilt zetten, waarbij € 500 het maximum is. Dit gebeurt veilig via een i-Deal transactie, waarmee je je geld overmaakt van een privé giro- of bankrekening naar de rekening, die aan jouw SV Loosdrecht Clubcard is gekoppeld. Er komt dus geen geld op de SV Loosdrecht Clubcard zelf te staan. Mocht je de clubcard onverhoopt kwijt raken, dan kun je hem blokkeren, waardoor je over het openstaande saldo blijft beschikken.

Brochure

In de bijlage vind je een brochure waarin je alles over de voordelen van de Quick Clubcard nog eens kan teruglezen. Voor veel voorkomende vragen, lees de FAQ Clubcard.