SV Loosdrecht heeft geen kind aan machteloos DOSC

21 april 2024 18:15

Loosdrecht had wat recht te zetten na de nederlaag eerder dit seizoen in eigen huis tegen DOSC. Vanaf minuut 1 werd echter duidelijk dat het vandaag geen wedstrijd zou worden, eindstand 0-8.

DOSC_-_SVL.JPG
Foto Piet van Bemmelen. Voor de gehele reportage: klik hier

Logo_Mesa_Kroesen_smal.jpg
NIEUW: bekijk de hele wedstrijd hier

Sv Loosdrecht kwam snel op voorsprong via Berend Bakker en bouwt de voorsprong uit naar 0-8. Doelpuntenmakers; Berend Bakker, Glenn Hemmers (2x) Charley Vrakking, Laurens Tallart Fabré, Bert Doornekamp, Pim Schakel & eigen doelpunt DOSC.

Loosdrecht voorkomt hiermee opnieuw in het mes te lopen van een laagvlieger en houdt aansluiting met de top 4. Met nog 4 wedstrijden te gaan is de achterstand op koploper Jonathan 4 punten. Dit gat lijkt onoverbrugbaar, maar er zijn nog volop kansen op ‘een periode’ te pakken en via die weg kans te maken op promotie naar de 2e klasse.