Eerste sponsorbijeenkomst van dit seizoen

28 september 2023 19:45

Beste leden van SV Loosdrecht.
Afgelopen zaterdag hadden wij de eerste sponsorbijeenkomst in het seizoen 2023-2024.

Lex Bakker, sinds kort sponsorvoorzitter van SV Loosdrecht, bedankte de aanwezigen voor hun komst.

Daarna heeft hij uitgelegd dat de prioriteiten van het nieuwe seizoen liggen op het behoud van bestaande sponsoren en de werving van nieuwe sponsoren:

“Wat betreft het behoud van sponsoren nemen wij binnenkort contact met hen op om te inventariseren aan welke activiteiten zij behoefte hebben. Hierbij de oproep om daar alvast over na te denken en dit zo breed mogelijk te benaderen. Denk hierbij aan een bedrijfsbezoek bij Tata Steel tot aan een kerstpakket. Het is belangrijk dat wij samen tot een gewenste opzet komen omdat het geen zin heeft activiteiten te verzinnen waar geen behoefte aan is “ aldus Lex Bakker.

Hij vervolgt: “Wat betreft het werven van nieuwe sponsoren, willen wij graag een inventarisatie maken van potentiële sponsoren onder de ouders van de jeugdleden. Na de inventarisatie zullen wij deze potentiële sponsoren gestructureerd benaderen.”

Gezien de beperkte opkomst van sponsoren lijkt er nog wel werk aan de winkel!

Lex: “Wat ik wel heel leuk vond is dat ik de sponsoren die wel aanwezig waren, beter heb leren kennen.”

Gezien het enthousiasme van Lex zal de sponsorcommissie mooie dingen gaan doen dit seizoen!

Wordt vervolgd!

Kijk ook eens op de pagina waar al onze sponsoren staan! Klik hier.

Bestuur SV Loosdrecht