AAN- EN AFMELDEN LEDEN

3 april 2023 15:30

Het duurt nog even, maar het seizoen loopt langzamerhand weer op zijn einde. Het kan zijn dat je besluit om te stoppen met voetballen of juist naar een andere club over te stappen.

Tevens hebben we al nieuwe aanmeldingen voor volgend seizoen binnen.

Gelukkig is dit een geoliede machine binnen onze ledenadministratie, maar dan moeten deze aan- en of afmeldingen wel tijdig worden doorgegeven.

Lees in onderstaand bericht alle informatie die je nodig hebt bij het aan- of afmelden van jouw lidmaatschap.

AANMELDEN

Op de website staat een link naar Aanmelden. De aanmelding is pas bevestigd zodra je een bevestigingsmail hebt ontvangen na het aanmelden. Bij twijfel kan er altijd even gemaild worden met [email protected].

AFMELDEN

Ook je lidmaatschap bij SV Loosdrecht beeindigen is natuurlijk mogelijk. Hoewel we dat erg jammer vinden is dat soms ook de realiteit. Wil je jouw lidmaatschap stopzetten of laten overzetten naar een andere vereniging, op de website staat een link naar Opzeggen.
Je ontvangt dan een bevestigingsmail. Bij twijfel kan er altijd even gemaild worden met [email protected].

Let op: bij het afmelden wordt altijd gecontroleerd of alle clubkleding is ingeleverd en de contributie/boetes van de KNVB is voldaan. Is dit niet het geval? Dan wordt er een financiële blokkade opgelegd en kan je dus niet afgemeld worden waardoor je mogelijk te laat ingeschreven wordt bij een nieuwe vereniging waardoor je daar niet (direct) zal kunnen spelen. Lever je kleding dus bijtijds in en/of betaal je contributie/boetes van de KNVB op tijd en voorkom een financiële blokkade.

DEADLINE OVERSCHRIJVINGEN EN AAN- EN AFMELDINGEN

Meld je aan of af voor 1 juni om op tijd te zijn. Na 15 juni sluit de KNVB overschrijvingsperiode en wijzigingen voor leden niet meer mogelijk.

VRAGEN?

Neem bij vragen gerust contact op via [email protected].

Vriendelijke groet,

Kees van der Linden