Webshop

SV Loosdrecht heeft samen met Van Dijk Teamwear uit Bussum een webshop ontwikkeld waar de kledinglijn van SV Loosdecht besteld kan worden. SV Loosdrecht heeft enige jaren gelden gekozen voor een kledinglijn van Jako.

Klik op onderstaande afbeelding om direct naar de webshop te gaan.

De bestellingen worden op vrijdag afgeleverd op de club en kunnen op zaterdag opgehaald worden op het wedstrijdsecretariaat.

Uiteraard zijn er ook mogelijheden om als sponsor een team te sponsoren en van bijvoorbeeld nieuwe trainingspakken te voorzien. Naast de trainingspakken die in de webshop staan zijn er voor teamsponsoring ook nog andere mogelijkheden. Wil je hierover meer informatie ontvangen dan kun je hiervoor contact opnemen met Ferdinand Mol (06-51599245 of [email protected]).

Levertijd:
Bestel op tijd. Zeker als er ook nog iets van bedrukking, zoals een nummer, naam of logo op moet. De ervaring leert dat de levertijd van een trainingspak welke ook bedrukt moet worden extra levertijd met zich mee kan brengen. Wij kunnen dat helaas niet bespoedigen.
Er zitten nog geen producten in de winkelmand.