De Drie Dolle Jeugdkamp-dagen 2024

26 februari 17:00  Doe jij ook dit jaar weer mee? Of wil je dit superevenement bijwonen? Schrijf je dan voor 23 april in. Maandag 29 april t/m woensdag 1 mei staan er weer drie doldwaze dagen op het programma voor de jeugd van de JO/MO11 tot en met de JO/MO13. meer »

394x gelezen

Veranderend weer, maar onveranderd plezier: wat brengt zaterdag 20 april?

17 april 13:30  Onder het warme lentezonnetje van de afgelopen zaterdagen speelden de voetbalwedstrijden in april zich af, een ware traktatie voor de zintuigen. Maar op zaterdag 20 april is er een flinke verandering in het weer: de temperatuur blijft steken rond de twaalf graden. Dat voelt toch heel wat minder zomers aan. Maar één ding blijft onveranderd: het opwindende gevoel van een nieuwe zaterdag vol voetbalplezier. Er zijn genoeg wedstrijden die de moeite waard zijn om te bekijken. In de voorbeschouwing van zaterdag 20 april kan je lezen welke wedstrijden dat zijn. meer »

109x gelezen

Mooie middag voor Sv Loosdrecht: winst op koploper Olympia en rentree aanvoerder Klok

14 april 12:30  Onder toeziend oog van het massaal uitgelopen (& fantastische) publiek doet SV Loosdrecht zijn naam als reuzendoder eer aan. 3-1 winst op koploper Olympia.meer »