SV Loosdrecht JO11-1 - Buitenboys E3

19 november 2011 9:45

Ricardo

E1 overtuigend naar dubbele cijfers

Na een foto-shoot met de nieuwe trainingspakken en tassen van sponsor DESIGNSALES begonnen we in een waterig zonnetje aan de wedstrijd tegen het nog puntloze Buitenboys E3. Als snel wist Nick het net te vinden, maar toch duurde het nog een tijdje tot we afstand konden nemen. De gasten waren in balbezit best goed op dreef, maar in de omschakeling wisten wij telkens goed te profiteren van de geboden ruimte. Nadat we enkele goede mogelijkheden om zeep hielpen, kon Nick de score verdubbelen en nog voor de rust was Pim twee keer doeltreffend en daarmee was de wedstrijd eigenlijk al beslist.

Na de pauze hadden we een sterke fase, waarin we Buitenboys niet meer lieten voetballen. De ene na de andere goal viel te noteren en daar zaten een paar beauty's bij, dus dat was het genieten voor de toeschouwers. Door een ongelukkige eigen goal van Pim kregen de gasten toch nog een goaltje in de boeken. Kort voor het einde moest een speler van Buitenboys nog met rood vertrekken vanwege natrappen. Compliment voor scheids Ricardo die deze onsportiviteit uitstekend heeft beoordeeld. Het was een klein smetje op een verder zeer sportief verlopen wedstrijd.

Volgende week spelen we weer thuis. De tegenstander heet dan VVIJ.