Leuke wedstrijd met knotsgek scoreverloop

SV Loosdrecht JO11-1

Victoria E2

... (solo)
Nick Raven (solo)
... (intikker)
... (scrimmage)
... (schot)
Nick Raven (solo)

E-Pupillen (najaar), E1, 1e klasse 14

10 september 2011 9:45

Sjors Kieft

Onbekend

We begonnen wat onwennig in een nieuw spelsysteem. Het spel ging leuk gelijk op tegen de jonge, maar zeer vaardige spelers van Victoria. We probeerden het vooral van afstand, maar de keeper bleek te goed. Na een corner voor ons stonden we even niet goed, waarna de messcherpe counter de 0-1 inleidde. Nick bracht de ploegen niet veel later op gelijke hoogte, waarna we door slordigheidjes achterin voor de rust toch nog 2 goals moesten tegenstaan. Ook na de rust hielpen we door slordig spel Victoria nog steviger in het zadel door zelfs met 1-4 achter te komen.
Toen vonden de jongens het blijkbaar welletjes en werd er een schepje bovenop gegooid. Sem rondde een prachtige solo bekwaam af. Tussendoor hadden we geluk dat Victoria de kansen niet meer wist af te maken, iets wat Nick in de laatste 10 minuten nog wel 4x (!) lukte. Zo stond er na een enerverend potje voetbal 6-4 op het bord en bleven de punten enigszins fortuinlijk in Loosdrecht.