Berichten van het Bestuur

Algemene Ledenvergadering S.V. Loosdrecht - 8 november a.s.

25 oktober 12:30  Graag even uw aandacht voor het volgende. Als bestuur doen we een beroep op alle leden om jullie stem te laten horen tijdens de Algemene Ledenvergadering. meer »

Eerste sponsorbijeenkomst van dit seizoen

28 september 19:45  Beste leden van SV Loosdrecht. Afgelopen zaterdag hadden wij de eerste sponsorbijeenkomst in het seizoen 2023-2024. meer »

Interview Jur Koetze, manager voetbalzaken.

28 juni 8:30  Turbulentie en toekomstplannen: het achtbaan-jaar van Jur Koetze als manager voetbalzakenmeer »

AAN- EN AFMELDEN LEDEN

3 april 15:30  Het duurt nog even, maar het seizoen loopt langzamerhand weer op zijn einde. Het kan zijn dat je besluit om te stoppen met voetballen of juist naar een andere club over te stappen. meer »

Extra 5000 euro voor SV Loosdrecht van de Vriendenloterij